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  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon The attitude of female consumers towards fashion blogs and brands and their influence on the purchasing beahviorBrühl, Katja2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon How start-ups become efficient ? A framework for further researchGugel, Martin2019Kuckertz, Andrea
Access icon Elaboration d'une stratégie de communication marketing pour un produit d'investissement: la chambre d'hôtel.Rossion, Laurine2019de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Mise en place et promotion d'une plateforme utilisant la donnée territoriale. le cas de la plateforme open data de Jules Lesmart (NRB).Crousse, Antoine2019Blavier, André ULiège
Access icon How do digital technologies enhance the customer/user experience for clothing brands both in-store ans online ?De Wilde, Manon2019Blavier, André ULiège
Access icon Analyse de perception du parc d'Adventure Valley par le segment des entreprisesLonhienne, Maxime2019de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Mise en place d¿une stratégie de marketing digital pour la partie hôtelière de NaxheletPailhe, Pauline2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon MARKET POSITIONING AND BUSINESS GROWTH STRATEGY FOR THE BPOST SCANNING OUTSOURCING SERVICELi, Zhizhen2019Blavier, André ULiège
Access icon The impact of Instagram social media influencers on cosmetic brands in FranceKarrit, Samar2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon The consumers' perception of sponsored and non sponsored instagram publications in the influencer marketing worldChelini, Edoardo2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Élaboration, mise en place et suivi d'un plan de communication online et offline de l'application " Décathlon Coach" dans le but d'améliorer l'expérience client Décathlon Belgique.Bloquiau, Clara2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon Elaboration d'un plan et d'une stratégie marketing pour une fédération internationale sans but lucratif d'un sport en développementBracher, Caroline2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon The robot always rings twice - an empirical investigation of factors that influence trust towards robots in last-mile deliveryHofmann, Tina2019Hazee, Simon ULiège
Access icon Enhancement of online marketing at TDG M2M/IoT by means of an online touchpoint analysisWeiss, Sabina2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon How can marketers use design thinking to optimize the digital customer experience ?Faouzi, Salma2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon Delivering bad news to customers through digital channels : the role of smileyDessy, Marie2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon The effect of customer misbehavior in access-based services : replication studyArrache, Hakim2019Hazee, Simon ULiège
Access icon Comment optimiser les relations clients/fournisseurs à travers le développement d'un extranet 2.0 sur SAP Cloud Platform.Bragard, Anthony2019Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon How can local wines, influence the image of an Italian city ? The case of TrevisoRoma, Mattia2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Sport automobile et protection de l'environnement : quelle est la perception de la population ?Lemaire, Olivier2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
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