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Feuilleter les mémoires du diplôme Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Intrapreneurship and Management of Innovation Projects par
Mémoires déposés (Trié par Date de soutenance descendant): 1 à 20 sur un total de 38
  TitreAuteurAnnée(Co)Promoteur(s)
Access icon Business model development for the expansion of an after-sales service in the framework of a servitization strategyBreuer, Charlotte2020Van Caillie, Didier ULiège
Access icon The optimisation of the management of non-organic waste within Hesbaye Frost with a long term perspective of "Zero waste"Alaerts, Yannick2020Bay, Maud ULiège
Access icon Conception, évaluation et planification de scénarios stratégiques du développement opérationnel de Polytex SAHiligsmann, Simon2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon Strategic reflection and construction of the business model and business plan of a new on-demand insurance concept within EthiasGeron, Nominoé2020Ooms, Frédéric ULiège
Access icon Identify diversification opportunities for John Cockerill environment in the food & beverage industry: definition of the priorities and development of a commercial strategyVan Langeveld, Mégane2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Redéfinition stratégique des processus d'achats du département cuisines de GCP Group.Schandeler, Clément2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon Implementation of innovative solutions to optimize the customer support of an insurance company through front-ends (switching from a B2B approach to a B2B2C approach for group insurance)Mouchamps, Laurie2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Development of a B2B2C CRM strategy and processes for Mercury Marine EMEA to improve its knowledge of and relationship with its end-consumersLeclercq, Alix2020Heng, Samedi ULiège
Access icon The elaboration of a digital marketing stategy for the pre-lauch and the lauch of an innovative contraceptive pill in the United States of AmericaEmonts, Delphine2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Enhancing circular economy for polyethylene foam waste: development and analysis of collection and recycling solutions for Nomapack® productsZimmermann, Kelly2020Bay, Maud ULiège
Access icon Elaboration of a marketing strategy to develop Life Sciences products in ChinaMauyen, Célia2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon The elaboration of a marketing strategy for the development of the Industry sector at SchréderThéate, Maxime2020Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Analyse, mesure et optimisation de la performance du système d'information d'une entreprise en croissance et de ses départements clésLeon Blanco, Marlon2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Business model development of a service to help improve the management of the water distribution systemsBeguin, Valentine2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Analyse et amélioration de la gestion de la relation client en vue de la mise en place d'un CRM au sein de la société Grosbusch SARLYaranossian, Laura2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Recherche d¿efficacité dans l'approche d'un secteur industriel par le groupe CMI: création et déploiement d'une méthodologie d'étude de marchéMignon, Emilie2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Déploiement de la stratégie extrahospitalière du Centre Hospitalier Chrétien au travers du développement d'un business model de polycliniques extérieures.Blaffart, Claire2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Review of circulation economy best practices and definition of a strategic plan and key initiatives for a lighting company (Schréder)Michel, Suzon2019Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Etude de faisabilité pour le lancement d'un concept d¿habitation en bâtiments modulaires sur le marché des logements sociaux.Garcia, Emeline2019Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Analysis and improvement of the business model in order to give a value to the Again® project linked with the RMB joint venture and the Suez companyHouart, Marie2019Van Caillie, Didier ULiège
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