La formation hybride : modèle de renforcement des acquis d'apprentissage en matière de "soft skills".
Gerlache, Sandrine
Promotor(s) : Dujardin, Jean-Marie
Date of defense : 20-Jun-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/2528
Details
Title : | La formation hybride : modèle de renforcement des acquis d'apprentissage en matière de "soft skills". |
Author : | Gerlache, Sandrine |
Date of defense : | 20-Jun-2017 |
Advisor(s) : | Dujardin, Jean-Marie |
Committee's member(s) : | Joiris, Jessica |
Language : | French |
Number of pages : | 76 |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Sociology & social sciences |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences du travail |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] Ce travail de fin d’études s’intéresse au transfert des acquis d’apprentissage en matière de « soft skills » et plus spécifiquement à travers une formation de type « hybride », associant une formation de type séminaire à un coaching individuel.
File(s)
Document(s)
TFE Sandrine Gerlache - La formation hybride - 2016-2017.pdf
Description:
Size: 1.09 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 1.09 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.