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Browsing by Promotor : Delcourt, Cécile

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  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Exploring patient perceived intimacy in healthscape : the case of plastic surgery department at the CHU of Liège.Buidin, Emilie2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Élaboration d'une stratégie marketing en vue de positionner un nouveau logiciel de gestion pour les courtiers en assuranceNaveau, Quentin2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Élaboration d'une stratégie marketing pour la mise sur le marché de fonctionnalités avancées de modélisation numérique des effets aéro-optiquesDispa, Alexandre2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Gender stereotypes in fashion advertising on Instagram: a content analysisAceto, Gabrielle2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Hospital design, how healthscape of our future hospital can be improved and help to foster patient intimacy : studies toward young mothersDohet, Jérôme2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon How does anthropomorphism influence consumer's acceptance of ambient intelligence ?Dechambre, Florent2016Delcourt, Cécile ULiège
Access icon How the use of LGBTQ-Themed advertising affects brand personality.Moreau, Daphné2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon How to counter childhood obesity : studying the effect of food anthropomorphization on children's eating behavior.Staumont, Bernard2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Humans versus robots ? An investigation of frontline employees' attitude toward service robots in customer serviceErnens, Stéphanie2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Identification des besoins des utilisateurs concernant les services d'assurance de demain en vue d'optimiser l'expérience omnicanal de ceux-ciMawet, Justine2017Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Implementing a structured and actionable method to assess clients satisfaction and its implication on EPIC's workflowHénault, Camille2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Jump into the negative enjoymentMawet, Jonathan2016Delcourt, Cécile ULiège
Access icon L'influence du style de communication de la marque sur le comportement des consommateurs. (Attitudes, confiance, auto-divulgation, attachement, engagement, etc...)?Nganou, Gerry2017Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Le repositionnement des constructeurs automobiles à l'heure des révolutions sociétale, écologique, digitale et technologiqueDelhaye, Marie2017Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mémoire-projetBorn, Loris2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mémoire-projetRiccardo, Adrien2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mémoire-projetClarinval, Bastien2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mémoire-projetHubert, Maxime2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mise en place d'une stratégie B2B de marketing digital au sein d'une entreprise active dans le secteur de l'e-santé - Le cas d'Andaman7Delisse dit L'Espagne, Benoit2018Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Motorcycle tire market : which level of OE pull could be expected ? Why ? The BMW case.Jadin, Pierre2016Delcourt, Cécile ULiège