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HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
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Mémoire
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Key factors increasing customer perceived value and willingness to pay for express B2B services.

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Laszczak, Anna ULiège
Promoteur(s) : Gruslin, Claire ULiège
Date de soutenance : 27-aoû-2018/11-sep-2018 • URL permanente : http://hdl.handle.net/2268.2/5475
Détails
Titre : Key factors increasing customer perceived value and willingness to pay for express B2B services.
Auteur : Laszczak, Anna ULiège
Date de soutenance  : 27-aoû-2018/11-sep-2018
Promoteur(s) : Gruslin, Claire ULiège
Membre(s) du jury : Ghilissen, Michael ULiège
Hazee, Simon ULiège
Langue : Anglais
Nombre de pages : 124
Mots-clés : [en] express logistics
[en] transport
[en] customer perceived value
[en] willingness to pay
[en] customer satisfaction
[en] customer loyalty
[en] B2B relationship
Discipline(s) : Sciences économiques & de gestion > Marketing
Public cible : Professionnels du domaine
Etudiants
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Diplôme : Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en management général (Horaire décalé)
Faculté : Mémoires de la HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Résumé

[en] The evolution of global trade brought necessity to create new and more efficient transportation means and thus enabled an intense growth of logistics services. Current business opportunities create certain level of competition within the industry and providers are trying to attract the customers in many different ways.
This work brings more light on the key aspects that business customers look at while deciding upon their logistics provider of choice.
The research brought also more light at the specific tools and mechanisms that have been implemented by one of main logistics providers with worldwide reach – DHL Express. What aspects truly delight the customers of express logistics? How to achieve total customer satisfaction and build loyalty as well as lifetime business relationship? This work explores the topic and highlights the conclusions coming directly from B2B customers from SME branch.


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Access Anna Laszczak - Master Thesis HEC M120 (Final).pdf
Description:
Taille: 1.78 MB
Format: Adobe PDF

Auteur

  • Laszczak, Anna ULiège Université de Liège > Master sc. gestion, à fin. (H.D.)

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