Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 20 | DOWNLOAD 0

Analyse du fonctionnement d'une institution pour personnes âgées implémentée sur deux sites

Download
Sellier, Lynn ULiège
Promotor(s) : Vrancken, Didier ULiège
Date of defense : 22-Jun-2020/25-Jun-2020 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/8939
Details
Title : Analyse du fonctionnement d'une institution pour personnes âgées implémentée sur deux sites
Author : Sellier, Lynn ULiège
Date of defense  : 22-Jun-2020/25-Jun-2020
Advisor(s) : Vrancken, Didier ULiège
Committee's member(s) : Jacquet, Nicolas ULiège
Nisen, Laurent ULiège
Language : French
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Sociology & social sciences
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée "mise en oeuvre de la gestion stratégique des ressources humaines"
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Notre mémoire analyse le fonctionnement et l'organisation d'une institution implémentée sur deux sites.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire 2020 - SELLIER Lynn - s164177.pdf
Description:
Size: 2.01 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_Mémoire 2020 - SELLIER Lynn - s164177.pdf
Description: -
Size: 66.16 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Sellier, Lynn ULiège Université de Liège > Master gest. ress. hum., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Jacquet, Nicolas ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Sociologie des ress. hum. et des systèmes institutionnels
    ORBi View his publications on ORBi
  • Nisen, Laurent ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Département des sciences sociales
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 20
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.