Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Henreaux, Sophie - (2023-06-21/2023-06-27) - Comment des élèves de l'enseignement ordinaire fondamental interagissent avec des élèves de l'enseignement spécialisé de type 2 en contexte de classe à visée inclusive du point de vue des professionnel(le)s (directions, enseignant(e) de l'ordinaire, enseignant(e) de la classe à visée inclusive et coordinatrice inclusion) ? [ handle:2268.2/16834 ]

Document(s) requested:
access Mémoire sans les entretiens Henreaux Sophie 22.05.2023.pdf [Annexe]

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access Mémoire sans les entretiens Henreaux Sophie 22.05.2023.pdf [Annexe]
Back to master thesis