Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Hachimi, Shaïma - (2020-01-21/2020-01-22) - Le tutorat par les pairs en contexte académique : comment fonctionnent les actions de tutorat par les pairs mises en place à La Haute École de la Province de Liège dans le cadre de l'aide à la réussite et est-il possible de dégager des conditions d'efficacité de cette pratique ? [ handle:2268.2/8616 ]

Document(s) requested:
access PDF- Mémoire- le tutorat par les pairs en contexte académique-HACHIMI-Shaïma-2019-2020.pdf

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access PDF- Mémoire- le tutorat par les pairs en contexte académique-HACHIMI-Shaïma-2019-2020.pdf
Back to master thesis